ett bra tag sen

kom just på att jag hade en blogg, haha. har inte skrivit alls på några dagar och inte glotta igenom mina favoritbloggar så nu har jag mycket att göra.

har hänt massa kul sen sist jag skrev. på fredagen var vi ut och åt grillbuffe ett tjejgäng. sen blev det att festa lite smått, mer eller mindre för vissa :D jag tillhörde den tråkiga skaran. fick åka hem tidigt pga av skallbank och jobb dagen efter. men det var roligt iaf, tror det var vi som höll ställningarna på B4. iaf till en början ;)

 







lördagen tillbringade jag på jobbet och sen var det bara gasa hem för att börja fixa sig. det var 40 års fest på grytnäs herrgård som gällde :) åt svingod mat, drack massa, dansade, lekte och jyra på till sent på natten tills allting bara brast. men innan det gjorde det så hade jag en svinrolig kväll. tur att vi inte åkte på hotto som tankarna först var. när alla gått hem var ja fortfarande kvar, haha. gick till heidi och sov iaf :)

vaknade elva och var bakis som fan, ögonen var igensvällda. såg ut som fan. men det var bara att se glad ut och åka på jobbet. fyfan så tung dag det var igår. sen upp i morse och slita en dag till, men nu är jag ledig till på onsdag. gud så skönt :)
















måste lägga upp massa bilder på facebook sen, hade en del. nu ska jag hänga tvätt och sen gå till lisa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0