helgen som varit

har haft fullt upp hela helgen, det är först nu jag kunnat sätta mig ner och ta det lugnt. men jag klagar inte, kul har det varit :) har umgåtts med heidi hela helgen. hon är utsatt av mig dygnet runt känns det som, haha! jag är så glad att vi kommit nära varandra igen, det går inte att beskriva med ord. sen bäbistiderna ;p

fredag: på fredagen så jobbade jag till två, sen åkte jag och handla och sen hem för att packa. åkte ut till heidis stuga ett helt gäng :) åt god mat och drack en massa och jyra på ;p sen efter vi ätit bastade vi i minst två timmar. dom har så jäkla fin bastu. sen under tiden vi basta kom anna och gänget på besök :) bada gjorde vi också, så årets första dopp är gjort nu. haha! tur att man hann med det för nu verkar det inte blir varmare. det är som att hösten är här. tur att man ska till cypern snart ;)

lördag: vi vaknade rätt tidigt så då åt vi god frukost som åsa gjorde till oss, nästintill hotellfrulle :) efter det så gasa vi hem och böt kläder för då blev det tal om luleå. blev inte så mycket shopping, två shorts och ett linne/klänning. men det bästa var max! :) bakismat från max är det bästa som finns. när klockan blev fyra ringde ida och fråga om jag skulle med heidi dit på fest och middag. så det var bara och gasa hem och duscha, sminka sig och fara. jag och heidi började med att shotta, haha! bra start på festen. efter vi varit hos ida ett helt gäng så gick vi till emil och evin. där var det livat och kul ;D resten av folket skulle på hotto, men vi uteslöt det och var ute och svammla på hela natten :) rolig kväll.

söndag: var inte ett dugg bakis då jag vaknade, så det blev att smälla i sig en pizza till frukost. sen somna ett tag till och sen blev det äventyr resten av dagen. skitbra helg, har inte haft tråkigt en sekund.

läste just på mitt schema att jag jobbar 3 helger i rad nu! vill nästan gråta. nåja, det är pengar det handlar om. idag har jag hunnit vara och göra passet som jag tänkt göra i evigheter. snart är det bara en månad kvar tills vi sticker ! ;) det ska bli så jävla kul. ojoj :)

nu ska jag vila ett tag så att jag har krafter till att prata av mig med carro e ikväll :) vi skulle ta en prommis, men jag är alldelses för lat. hon gillade inte mitt förslag tror jag ;p haha. nåja, kanske hinner piggna till.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0