jävla drömmar!

idag vaknade jag 6 pga alla mina jävla drömmar. dom gör mig förvirrad och rädd, jag hatar dom! kan dom inte bara försvinna? så sen 6 har jag legat och vridit på mig och inte kunnat sova alls.. tur att ja fick prata av mig lite. är nog inte så som jag tror, får jag hoppas.

solen skiner och jag hade gärna lega på stranden idag också, MEN jobbet kallar så nu ska jag försöka få mig lite sol innan jag måste göra mig klar för jobbet. jobbar helgen igen, och även nästa. måste försöka byta en dag så att jag kan fara på pdol. skulle inte vara helt fel :) som tur är så är jag ledig hela lk helgen.

och sen måste jag berätta att jag har en del planer på gång efter våran cypern resa. men just nu är allt väldigt tjorvigt så allt måste ordnas upp innan jag kan bestämma mig helt. hoppas att allt blir som jag önskar. annars vet jag inte vad jag gör. det måste bli bra!

näe, solen var det :)


Kommentarer
Postat av: L

En fråg till dig, behøver inte svara om du inte vill.. Men du verkar så nere. Har du och din kille gjort slut??

2009-07-15 @ 22:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0