lycka!

för första gången på jag vet inte hur länge så känner jag att jag börjar bli lycklig, på riktigt..

nu ska jag fara till heidi och ballan och hälsa på, var som ett tag sen. känner mig skrattig och svammlig så det blir nog inte en lugn stund för dom inte :D haha! och nu är det bara två arbetsdagar kvar sen gör jag helg. på torsdag blir det lk med heidi och gänget, sen blir det tält och bilövernattning resten av helgen! hahaha. blir nog ett äventyr för sig det ;)




på den här bilden var jag brun, nu ser jag ut som ett blekt vitt vandrande fläsk!


Kommentarer
Postat av: carro

:)

2009-07-29 @ 15:30:14
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: Jennipher

som tur var verkar det inte vara nåt, vi fick ta hem honom idag iaf. ska försöka få ett pissprov av han som vi ska in med imorgon, men veterinären trodde inte det var något allvarligt iaf :) Skönt!

2009-07-30 @ 12:37:43
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0