oh, this ain't supposed to happen to me

känner mig gladare än vanligt idag, vill ut och härja och göra massa kul och galet! får nog vänta tills imorgon då det bär av till piteå :D då ska vi rocka! jag är ledig imorgon men jobbar lördag och söndag. kväll på lördag förstås, får se till att inte bli allt för dålig. som ja var förra helgen. men det ska nog gå bra, är ju trots allt ledig fredag och måndag så den här helgen blir rena semestern, haha.

idag har dagen på jobbet bara svischat förbi. sen när ja kom hem har jag varit med lisa och elin och stekt på lisas altan. solen tar ju fast det är eftermiddag, trodde jag aldrig ;p haha. och nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra ikväll? solen skiner och jag är ledig imorgon. näe, hemma kan jag inte vara.

jag är sötsugen som en gris nu så jag tror jag ska baka blåbärspaj ;) som jag är proffs på! det skulle sitta fint.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0