You're gonna feel, it let me tell you now



idag är man ledig, för ovanlighetens skull. tycker inte jag varit annat än ledig den senaste veckan. men i helgen är det jag som sliter röven av mig. fre lör sön OCH måndag. sen efter det väntar två helger till, i rad. jippie! vad har ja gett mig in på för yrke då jag inte gillar att jobba helger? haha. nåja, det går bra då ja väl kommer dit :)

igår var ja i töre hos heidi och ballan. åt tacos och jyra på. det går inte att ha tråkigt då man är i deras sällskap, det är omöjligt :D har man tråkigt så åker man dit, sådeså! sen blev det färgning av hår, vilket var ganska roligt, haha. skadeglädje på hög nivå nämligen. sen då ja skulle bege mig hemåt tog ja upp fanny och amanda och körde dom på B4, själv var ja en torris och for hem och sov.

nu ska jag iaf ta på mig kläder och fara och hämta ut mitt pass :) senare idag betalas hela resan. FATTA?! jag längtar så jävla mycket. tur att man ska till cypern då hösten redan hälsat på i skitkalix. varför bor man här? mina barn ska inte växa upp i den här hålan, det är då ett som är säkert, haha.

nä, nu ska ja bränna en skiva, innan jag far. kommer fastna här någon timme till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0