Am I supposed to be torn apart, borken hearted in a corner crying?

orkar inte göra en allt för lång uppdatering om helgen, men en liten får det bli :)

fredag: jag jobbade tills halv ett ungefär, sen gasa jag hem i värmen och duscha och gjorde mig klar tills heidi hämta upp mig. vi stanna i töre och åt och böt till bil :) sen börja färden till kiruna. UTAN AC! davvo och alle lurade oss lätt, så min färd i bilen var den värsta på länge. det var utlandsvärme ute, så tänk hur kvavt det blev i bilen då. iaf, vi hade svinkul på vägen dit. ganska mycket skratt :D samma var det på hemfärden.

när vi kom fram packa vi bara upp, böt kläder och satte oss utanför sia och drack. sen var det bara att traska mot området :) och takida var bra som alltid :) sen jyra vi på hela natten. åt souvas som jag tappade ut över hela mig, sen drickan också, haha.

svinkul resa iaf! det måste göras om snarast tycker jag ;p kan säga en rolig sak också. hela resan handlade typ om TÅR! :D hahahahaha.



lördag: vaknade först 8 och mådde bra, sen somna vi alla om och vakna kl 10, mådde mindre bra då. men efter en macka så kändes de bättre. vi åt bara och sen packa vi ihop och börja gasa hem. filmerna vi spela in i bilen var roligast, vi höll på att dö i skratt. speciellt då vi tänkte på vad jennfi skulle säga ;) och solsidan fick jag på hemvägen med! jag har varit plågad i bilen.

när vi kom hem så var det strålande sol så jag och heidi for ut till alles och davids stuga och skulle sola och bada, men ni tror inte den gick i moln precis då vi kom dit?! typsikt. grillade hamburgare och vräkte i oss den, sen surra vi ett tag innan vi åkte hem. när vi kom hem var det bara att slänga sig i duschen och börja fixa sig igen.

var hos heidi och förfesta iaf :) sen for vi på området. var faktiskt mycket folk, och MYGG! har tusen myggbett kring fötterna som vägra sluta klia. var smockat och svinvarmt inne på hotellet, men ändå svinkul :D så igår mådde jag som jag förtjäna. 




nu blir det middag och duscha, sen kanske de blir kubb eller liknande. får se :) kan inte sitta inne, blir tokig av att göra det. så förlåt mina vänner om jag attackerar er ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0