ändrade planer

blev inget kuligt med flickorna idag, blir nog imorgon i stället, det måste bli imorgon. och då kanske vi får fira också ;) hoppas! men jag gruvar mig för att säga hejdå, det kommer bli hemskt.. jag gillar inte att säga hejdå.

nu till lite mer roligare saker. jag har precis hämtat balklänningen min, och jag säger då det, det är finast! jag är så himla nöjd. och bättre färg kunde jag nog inte ha valt. nu inväntar jag den 11 juni så att jag får visa upp den ;) hihi.

kan veckan gå liiiite fortare kanske? nu går den segt bara för att jag väntar och väntar. längtar till på fredag först och främst, för då blir det att fira mig ;p ska korka upp tidigt tror jag, sen äta godmiddag med heidi innan resten av skaran kommer. jag hoppas det blir en mycket lyckad kväll! :) länge sen jag var såhär sugen på fest.

nä, nu ska jag göra nå nytta. kanske träna eller nått i den stilen :)

Kommentarer
Postat av: Sassa

ska lätt komma och se dig på balen :)

2009-06-03 @ 14:27:16
URL: http://sandrajakobsen.blogg.se/
Postat av: jennipher

Joho, nog kommer det bli kul på fredag! ;) Jag längar också!

2009-06-03 @ 19:26:46
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0