Because you live and breathe, because you make me believe in myself, when nobody else can help

helgen har varit svinkul. har världens ångest idag för att den är över. jag måste sysselsätta mig hela tiden, annars går det inte.

nåja, var iaf på kirunafestivalen på fredagen med heidi alle david och fanny. vi hade svinkul! :D sen igår blev det ju kalixdan, och det var också svinkul. det har varit galet :D har haft kul hela helgen så nu känner jag med deppig. ska skriva om båda dagarna senare, men nu hinner jag inte.

har våldgästat in mig hos heidi och alle för att se film och snaska. kan inte sitta hemma, jag dör och blir alldels för rastlös. nu ska jag slänga in mig duschen så att man blir människa igen. bakis är bara förnamnet idag.
































Kommentarer
Postat av: Sassa

dom där bilderna på mig ska lätt inte in på face!!!

2009-06-28 @ 19:05:09
Postat av: Anonym

va fin du är när du ler :)

2009-07-01 @ 15:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0