I don't belive that anybodu feels the way I do about you now

hur fan ska jag kunna hitta mig själv då hela mitt liv är en ända röra?! men ibland måste man försöka,men då det tar stopp och då man inte orkar mer, vad gör man då? jag har så många funderingar och tankar just nu. försöker tränga bort allihopa.. och det  verkar ju gå. tills ja sitter är själv mitt i natten. kan inte livet vara en lätt sak? kan inte allt vars som det var för ca 2 veckor sen. jag mådde så jävla bra då. jag vill inte komma hem mitt i natten och må såhär mer. jag orkar bara inte.

nä, nu ska jag duscha, är dränkt i myggmedel. NORRLAND! <3 forever. sen måste jag äta så att jag inte blir lika bakis som i morse. klockan är halv 6 nu och jag är inte de minsta trött. undra hur ja ska orka ta mig upp till heidis stuga imorgon ;p ja får lätt tvinga mig.

jag känner mig så jävla ensam och övergiven, men mest dum. vad händer egentligen? ja känner inte igen någonting alls.


Kommentarer
Postat av: jennipher

"NORRLAND! <3 forever", du är rolig sandra ;)

2009-06-28 @ 09:11:35
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0