I don't want you to change for all the hurt that you feel



har egentligen inte något speciellt att skriva. mitt liv är upp och ner just nu, jag vet ingenting. jag hatar nätterna och mornarna. skulle vela klippa bort dom från mitt liv just nu. idag har det varit en dålig och jobbig dag, tills jag bestämde mig för att göra något för att få tänka på annat och må bra.

jag och lisa for på b4 och åt pasta carbonara ute i solen. svinmysigt! sen gick vi på mariannes skor och la undan skor. kvällen har vi ägnat oss åt att fota. blev en hel del fina bilder som ja ska lägga ut imorgon. sen måste jag bara säga tack för att du funnits för mig när det varit som jobbigast. har varit så skönt med stöd och någon att hitta på saker med. tack, gumman :) du är guld värd!

har suttit och kollat på resor sen jag kom hem, och det verkar som att det bli cypern i slutet av augusti. alla vi som ska åka måste sätta oss ner och titta tillsammans så vi kan boka. tur att det händer nått kul i all den här röran jag befinner mig i just nu. jag behöver något att längta till och se fram emot.

nu ska jag slå på oc, sen försöka sova gott. vilket jag inte kommer lyckas med. har varit rätt svårt den senaste veckan. jag är inte hel utan min andra halva, det bara är så.



Kommentarer
Postat av: Sassa

vad fin bild på dig :)

2009-06-24 @ 00:27:00
Postat av: Lisa

Du är så fin gumman! Och jag kommer alltid finnas för dig! Vi ska ut och fota mer någon kväll tycker jag! Med en bättre inställning så inte de flesta bilderna blir skit ;) haha

2009-06-24 @ 09:40:07
URL: http://lisasofiasandberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låt det ta tid.. Men se till att göra roliga saker med dina vänner,njuta av livet & av att vara fri.

För är han verkligen värd dig??

2009-06-24 @ 15:54:01
Postat av: jennipher

Du är snygg!

2009-06-24 @ 17:30:16
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/
Postat av: lisa

Joo det kan vi göra, om jag nu inte åker till luleå :P

2009-06-24 @ 19:43:48
URL: http://lisasofiasandberg.blogg.se/
Postat av: sandra

sluta kommentera om du ska vara anonym. tänker inte säga nå annat mer än att han är värd mig, han är värd mig nått så förbannat.

2009-06-24 @ 22:12:47
URL: http://sandrrrra.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad snygg du är, Sandra! :) Hoppas du mår lite bättre. Om man shoppar mår man bra för stunden iaf, särskillt skor.

2009-06-25 @ 22:31:58
URL: http://malinfredrikasundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0