Take this final piece of advice and get yourself together

då var det gjort, mina kära vänner. ses till hösten! ordar inget mer om detta, alla fattar nog hur det känns.




vi hade iaf jättetrevligt igår. jag och allex åkte till hennes far och åt barbietårta som hon och elly bakat ;) snacka om konstverk! och god var den. efter det så åkte vi till grytnäs och började dricka vin. sen droppa carro hanna och carro in :) när klockan blev nio åkte vi på b4 och fortsatt. fick även smaka på sommarmenyn ;p och vissa blev ju fullare än andra, rätt kul :D

nu sitter jag här hemma i min kära morgonrock. funderar på vad jag ska hitta på idag? nu är jag en aning less att gå och traska här hemma utan något att göra. men imorgon, då smäller det! ;) sen är den endast tre dagar kvar till stundtveckan sätter igång. ojoj :D då ska allt mitt dricka för 750 spänn komma till användning.

nåja, nu ska jag gå och duscha och sen se vad som händer. jag har nog inte helt fel ifall det inte händer någonting alls..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0