you don't know me

ny vecka igen! jag älskar då tiden går fort. speciellt nu när det är så mycket roligt som händer ;)

- 4 dagar kvar till krogfesten
- 9 dagar kvar tills jag tar bort tandställningen. (LYCKA!)
- 10 dagar kvar till balen.
- 11 dagar kvar till STUDENTEN!

mycket kul på så kort tid, det gillar jag!

idag har jag hunnit vara med jim och tom, ätit lunch på stan och sånt. och nu sitter jag hemma i myskläder och vänta på att jag ska bli hungrig så att jag kan äta middag. ikväll blir det att fara på spinning/torso. efter min springtur igår så kom träningssuget tillbaka, tur! jag har fläskat ut alldeles för mycket nu känns det som.

imorgon har vi som läst kursen sjukvård HLR utbildning på IVA, 8.15 ska man befinna sig där. nu är det länge sen jag stigit upp så tidigt, men skit samma, kommer bli intressant :)

sen på kvällen ska vi flickor göra någonting, allex och carro lämnar oss i veckan. en hel sommar utan dom! kommer bli tråkigt och tomt. vill inte ens tänka på då vi ska säga hejdå. säger som carro sa, det är ju inte föralltid, dom kommer ju tillbaka. får tänka så :) iaf försöka..



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Det är flera år sedan jag gjort det. Men det blev inte flammigt. Och vad jag kan minnas så luktade det inte heller. Och om det gör det, så försvinner ju lukten när du duschar. Du får ju dock inte göra det direkt :)



Det blev en jämn färg och jag blev riktigt brun. Nästan för brun, så jag fick duscha bort det överflödiga kommer jag ihåg. Men det kan ju vara olika också. Min hud drar åt sig mkt, jäkligt lätt.

Men till balen och studenten vill man ju vara brun som en pepparkaka! :) Hehe.

2009-06-01 @ 18:17:23
URL: http://Frokenemelie.blogspot.com
Postat av: Emelie

Alltså visst, det KAN ju färga av sig litegrann. Det gör det ju av vanlig brun-utan-sol också.



Men det blev inte flammigt alls när jag gjorde det. Fast som sagt var, det är längesedan. Så jag nu inte lurar dig till något ;) Men det var då bra när jag gjorde det.



Varsågod, var så lite så! :)



2009-06-01 @ 23:21:35
URL: http://Frokenemelie.blogspot.com
Postat av: cajjo

gullo!

2009-06-02 @ 01:37:43
URL: http://cajjo.bloggagratis.se
Postat av: Emelie

Precis, det tror jag med :)



Jag ska inte spruta mig. Utan solar och använder brun utan sol istället. Börjar bli proffs på det, så jag borde få till det jämnt och fint ;D

2009-06-02 @ 12:57:52
URL: http://Frokenemelie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0