you took my heart,

jag är slutkörd, två hektiska dagar på jobbet och jag är dötrött nu! igår blev det 5 minuters rast på en hel kväll, och idag var det också mycket att göra. men tiden går fort och det är bra, sen måste jag vänja mig med stressen. annars stormtrivs jag på jobbet! :) fick en glädjande lönebesked idag också, blev mer än vad jag räknat med.

efter jobbet har jag solat lite, sen varit på B4 och ätit en god middag med tjejorna ute i solen. som stekte 6 på kvällen. härligt väder! hoppas att det håller i sig i helgen.

imorgon bär det av till kiruna med heidi fanny alle och david :) ska se takida och bli lulliga. sen blir det att gasa hem på lördag morgon för att starta med dag två, som blir kalixdagen. tror det blir en kanon helg, inget ska få förstöra för mig. jag behöver det här, sådeså. men jag tror inget kan gå fel så länge jag är med min söta vännor! :) tur att jag har er.

det har kännts rätt bra idag. hoppas inte att det går neråt igen, för det har bara gått upp och ner den senaste veckan. men det känns som om det börjar gå åt rätt håll nu faktiskt. fast ja ska inte säga för mycket. tidigare idag var det som att en sten lättade från mitt hjärta. jag säger bara en sak, jag älskar min jim! men jag saknar han, enormt mycket. kommer inte blir hel förrän han är hemma igen.

nåja, nu ska jag pröva spikmattan för första gången. det ska bli spännande ;p sen är det sängen på en gång, börjar 7 imorgon bitti.



älskar den här bilden.


Kommentarer
Postat av: Sassa

söto :)

2009-06-27 @ 16:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0