You're a liar, you're a cheater, you're fool

då var krogfesten avklarad. den hade kunnat sluta bättre, men jag har mig själv att skylla, i guess?

vi var och förfesta hos mig, ett helt gäng :) både killar och tjejer, och vi hade svinroligt! fick till och med killarna till att leka charader ;) och ett tag strömmade det in folk som jag inte alls bjudit eller så, men men. har fått städa hela morgonen. jag tror faktiskt att bakispillerna hjälpe, för vem orkar städa en morgon efter man druckit? ;D nåja, förfesten var svinkul iaf. hade kunnat stanna här hela natten och struntat i hotellet. hotellet bringar otur för mig, och jag har säkert skämmt ut mig.

juste, jag fick en jätte fin jeanskjol och ett snyggt linne av mina vänner, eftersom att jag fyller år imorgon :) tack igen! :D

idag har jag knappt varit utanför dörren, det är ju svinkallt ute. när kommer värmen?! jag har bara varit och köpt chips och dipp som jag ska vräka i mig till OC. haha, det hände en pinsam sak på ica. när jag skulle betala så hade jag glömt pengarna! fan vad skämmigt, jag ville dö och sjunka genom jorden. så det var bara att fara hem och hämta. svinkul!

nu ska jag bädda ner mig i soffan, i min ensamhet. och vänta på morgondagen, för då blir det tårta på sängen ;) mums! 













resten av bilderna lägger jag upp på facebook eller pixbox.



Kommentarer
Postat av: sabina

Dino är en Pomeranian. :)Och jag vet, jag smälte genast för rasen. Dom blir ju bara 20 cm i mkh. Så dom är små :)

2009-06-07 @ 16:51:22
URL: http://bimaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0