As long as I got eyes I'll have a sight for you

har ännu inte varit på afro, men jag är redan nu gladare. tur att man har världens bästa familj som man kan svammla med då man känner sig deppig :)

jag måste berätta en hemlis. jag "råkades" beställa ett par skor från nelly i morse innan jag gick till skolan, jag kunde bara inte hålla mig. dom var så söta, och inte alls dyra. kommer bli svinfina till sommarn. fast egentligen är jag fattig, men 224 spänn var inte farligt. dom som säger att man inte blir lyckligare av shopping kan ta sig i röven ;p



Sweet SEK 249, Nelly  Shoes - NELLY.COM
nu ska jag packa väskan och sen fara. när jag kommer hem så ska jag bänka mig framför tvn och se på den rätte för rosing. efter det börjar dessutom andra avenyn. efter det ska jag nöta grey's eller så åker jag till allex och hämta the house bunny, som jag ännu inte sett! var ju nå fel med filmen. ska nöta tv eller filmer hela natten, tur att man är ledig imorgon då :)


Kommentarer
Postat av: carro

haha, jag hatar dig inte!:D det är bra att någon trycker i mitt ansikte att det är dags att skärpa sig, men det är så jobbigt!;P och jag är ännu positiv, fick bara en liten attack imorse:D

2009-03-25 @ 14:10:27
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej.



Du måste ha bank-id :) Detta har jag på min hemdator , så jag kan bara kolla deklaration från hemdatorn. Antar att det är så för alla : )



2009-03-25 @ 15:47:02
URL: http://ronjiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0