en aning less kanske!

om jag säger såhär, carro e vet nog vad jag menar! hahahaha. hon och kim har fått vara min hjälp igår och även idag, jag tror dom är lite less på mig.

iaf, igår när jag laddat klart filmerna och skulle börja bränna ut dom så uppstår det lite smått med problem. jag matar in filmerna gång på gång för att sedan trycka på bränn, tror ni det händer något? näe. när jag hållt på sådär några tusen gånger ringer jag carro, så kim hjälper mig, men utan resultat. sen skiter jag i det hela och ber carro bränna ut filmerna åt mig i stället. haha, sen händer det roliga. vet ni vad felet var? jag har ingen dvd brännare ju! hahahaha, fan vad i skratta. jag hade hållt på hur länge som helst och var så jävla arg på skitdatorn. nåja, osmart vet nog alla att jag är :D

gårkvällen spenderades hos allex med mina goa vänner. vi spelade spel och bara prata på i flera timmar. vissa fick några pinsamheter avslöjade, inklusive jag! sånt som man bara vill förtränga och aldrig mer tänka på. haha, fast det är rätt kul att prata om sånt där. sen gjorde vi lappar till lekar som vi ska leka ikväll.

tur att jag for till allex och inte satt hemma och ruttna som mina planer var, tur att jag har min vänner som sliter ut mig då det behövs som mest.

min morgon har spenderats hos farmor. jag visste att hon har en dvd brännare så jag skulle dit och ladda hem filmerna och bränna ut, men då uppstod det problem. igen! jag tror aldrig jag hat varit så arg och less, nästintill gråtfärdig tror jag. carro och kim fick hjälpa, än en gång, men det sket sig igen, haha. jag är verkligen inget dataproffs. så carro ska hämta mina skivor snart och bränna ut filmer så att jag kan se imorgon då jag är bakis. snällt! :)

jävlar vilket långt inlägg. hurra för er som orkar läsa sån här onödig dynga. nu ska jag bränna en MUSIK SKIVA, hoho.

Kommentarer
Postat av: carro

VI SKA INTE LEKA IKVÄLL! GAAAAAH!! SKA RIVA SÖNDER ALLA LAPPAR!

2009-03-14 @ 15:56:49
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0