fucked up!

det har varit en mycket dålig dag idag. allt har varit pissigt, jobbigt och tråkigt. det blev till och med allt för pissigt för att ens fara och träna, och jag älskar step. nu har jag missat veckans pass, svinkul. sen när jag skulle duscha så ställer jag mig under vattnet som var varmt, sen blev det iskallt och då hade jag bara blött halva mig. det fanns inget varmvatten! klart man blev gladare då, absolut. och nu har mamma och pappa varsitt tvkort så jag kan inte se på okänd diagnos kl åtta som jag vill. och jag orkar inte ens säga ett ord till dom, då tar det väl hus i helvete.

den här dagen har alltså varit riktigt dålig!

jag har precis bakat mig cocosbollar som jag ska trycka till grey's. om man nu får se det?! JUSTE. cp dvdn funkar ju inte så det blir ju inget grey's tittande efter jag sett de på tv. ÅÅÅÅÅÅÅH! att livet kan vara underbart ibland.

jag saknar jim, allt skulle bli bra om han var här.



Kommentarer
Postat av: carro

haha vi får göra det!:D

2009-03-11 @ 22:36:00
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0