guess what?!



idag är jag glad, sprallig, fnittrig, pratig, rolig :D haha, ja allt som hör till lycka.

luleåbesöket med bussen var inte så dåligt som jag trodde det skulle bli. tyget till balkläningen är köpt, och även alla andra saker som behövs till den. den kommer bli skitsnygg! ;) jag älskar färgen och jag passar svinbra i den. det blev inte alls den färgen jag pratat om så länge ;p hihi.

sedan så kanske jag även kommer känna mig sådär extra snygg på balen och studenten. sådär snygg som jag aldrig någonsin kännt mig lixom ;p tandläkarbesöket blev en positv överraskning. dagen innan balen åker nog rälsen iväg, mest troligt! måste ha det där "mest troligti bakhuvudet" för att inte bryta ihop totalt ifall det går snett. men om inget går snett så ska den bort, och gissa om jag är överlycklig? okej, även om det skulle gå fel och att jag får ha den två veckor extra så vet jag ändå att jag kommer få känna mig snygg i sommar. det kommer att bli en sån befrielse :)

har nyss slitit upp mitt paket från nelly. skorna satt skitbra, och gissa hur snygga dom var i verkligheten? har lust att beställa dom rosa eller svarta också :)

nu är det bara jim som saknas, hade han varit hemma hade nog ingen orkat vara med mig just nu. jag känner mig lite smått speedad :D


Kommentarer
Postat av: carro

då måste jag bli rik först! BAJS! i'm so lucky lucky lucky

2009-03-26 @ 17:40:42
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0