It doesn’t matter if life wanna prove us wrong, we’re gonna make it through!

nu har jag varit duktig och gjort bort ett skolarbete av alla tusen jag har kvar, känns lite lättare iaf :) jag tror att jag ska snabbstäda i rummet, byta sängkläder är att måste. ska ju inte och träna först halv åtta så jag hinner ju. sen ska jag hem och bädda ner mig i en renbäddad och fräsch säng, härligt.

fast jag saknar jim :( är hemskt att sova själv då jag är så van att sova med han. jag har vaknat flera gånger i natt och försökt leta han, men sen vaknat till och insett att han faktiskt inte är här. jag tänker på han konstant, det här är jobbigt! jag måste försöka komma på hur jag har överlevt det här tidigare? hm, det är svårt. jag älskar dig !

nog om det..

imorgon ska vi på sos med sjukvården, så det blir att åka till luleå klockan åtta imorgon bitti. skönt att göra något annat för att få lite omväxling. dessutom kan ju vara rätt intressant att få se hur dom jobbar, har ingen aning om det typ.

äh, nu ska jag slita mig härifrån. känns som att jag har fått ryggskott då jag har suttit här hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0