I've been travelin on this road too long, just tryin find my way back home



jag känner mig sådär kär och gossig idag, perfekt. eller så inte .. jag saknar min älskling.

idag är det änligen fredag. det kommer bli en rolig helg, förhoppningsvis. ser fram emot allex och hannas fest imorgon :) jag måste åka runt till mina vänner idag och rota i deras garderober och hoppas på att någon har nått fint att låna ut to me. det är jobbigt att vara tjej. det största problemet inför varje fest är klädvalet. varför är man inte miljonär? suck.

annars så har jag tänkt ta det lugnt idag, jag har inte tänkt att göra något speciellt alltså. igår köpte jag mina favvo pringles som jag ska vräka i mig ikväll, det är det ända jag vet. eller juste, innan ska jag på spinning, så att jag kan vräka ;p haha. tror jag ska bänka mig framför grey's hela kvällen, det är mysigt. jag vill se twilight, kanske jag ska ladda ner den och bränna ut. om inte det funkar ska carro e få göra det till mig, sådeså! :)

nu hade jag faktiskt tänkt att vara duktig. ska börja snoka runt i projketarbetet och göra ett nytt försök, av alla tio som jag gjort. önskar att jag kunde trolla! bara jag skulle få bort den här skiten så skulle jag vara fri, så varför gör jag inte bara det?! åh, jag måste skffa mig lite självdiciplin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0