ja, vad säger man?

igår hade vi en superrolig kväll hos allex och på B4 :) både carro och allex har skrivit om kvällen i sina bloggar, så jag orkar inte skriva. det hände en massa kuligheter iaf! ;p

en kulighet hände hände iaf på vägen hem. carro skulle släppa av mig hemma, och när jag väl stänger dörren så förvinner plötsligt fötterna, och jag ligger på backen. raklång! fyfan så jag skrattade, tror dom i bilen höll på att dö dom med :D det förklarar värken i mitt knä som jag har haft idag.

och om ni läser carros blogg så kommer ni tycka jag är störd i huvudet, ha allvarliga problem eller liknande. så jag orkar inte ens förklara mig, det är ändå ingen som förstår sig på mig och mina bekymmer :D jag kan iaf konstatera att jag inte är så normal. jag är väldigt känslig, sjukligt känslig. haha!

   

nu ska jag jim och hans vänner till steffe och hitta på något tydligen. jag ska då först göra ett stopp på draggen och köpa mig gotta! ;p sådeså.. och det ska bli så grymt skönt att inte vara bakis imorgon, även om jag kanske skulle velat vara med. men nästa helg då fyller allex 20, så då blir det att fira! ;D det gäller att prioritera då man är pank/fattig!


Kommentarer
Postat av: carro

hahahahahaaaaaaa !:D

2009-03-07 @ 20:17:08
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: Allex

haha din vurpa var typ det roligaste nånsin ;D och du är underbar för att du är så knäpp och inte normal :D



2009-03-09 @ 00:18:48
URL: http://alexandrafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0