LATMASK!

jag är nog världens lataste människa. fast det är bara när det gäller skolan, och den får jag verkligen inte vara lat i. jag har massvis som ska hinnas innan studenten, jag fattar inte hur jag ska hinna? varför gör jag inte bara det som ska göras, fatta känslan efteråt! åh, jag måste verkligen söka efter orken. för någonstans där inne måste den ju finnas :)

trodde att våren var påväg, men ICKET! jag hatar snö. det är der värsta som finns, man kan inte göra någonting alls. stor lust man har att gå ut genom dörren. jag ska absolut inte bo här i snöovädret länge till, usch.

idag har jag varit duktig och tvättat, sen har jag och jim varit och gymmat lite lätt och nu har jag nyss vaknat ur min tupplur. jag tror det är middag alldeles strax, och efter den ska jag vänta på att klockan ska bli 7 så att jag kan åka på tc. det blir spinning och torso ikväll :)

nu ska jag gå och duka..




Kommentarer
Postat av: carro

jamen typ! ;)

2009-03-02 @ 18:52:19
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0