parkeringsvakter!

jag har ju glömt att berätta om då jag fick parkeringsböter i torsdags. alltså kan man bli mer misslyckad och hatad än om man är parkeringsvakt? tror inte det.

iaf, när jag hade parkerat utanför frisörskolan, efter kanten stod jag. okej, man får inte stå där, men det fanns inga andra platser. så jag tänkte att det inte är så stor risk att dom kommer och lappar bilar utanför en skola som är skymd. nåja, jag får iaf höra ett rykte inne på frisör att dom är och lappar bilar här utanför. helvete tänkte jag, så jag kutade ut i full fart. sen ser jag att jag inte har någon lapp så jag ska precis gå in i bilen och köra iväg så kommer det någon fettogubbe och frågar om det är min volvo och ger mig lappen i handen. och vet ni vad han säger?!

- haha! (världens fulaste skratt) hoppas det sved, hahaha.

och sen gick han. efter några tusen svordomar efter han han så vänder han sig om och säger..

- och förresten, du får ju stå kvar där om du vill! hahahahahaha.

svinirriterande gubbe, det var nog dagens goda gärning för han. 300 spänn är ju egentligen inte mycket, men för mig är de faktiskt det. och det mest irriterande var att han skrattade åt mig för att jag blev så förbannad. alltså är man normal i huvudet gör man ju inte det, andra parkeringsvakter har nog lite mer folkvett än han. han måsteha himla kul på sitt roliga jobb. samma gubbe lappade jims bil en gång, då jag satt i den. och då erkände han till och med att han var misslyckad! haha. nåja, det var ändå en ganska kul historia.


Kommentarer
Postat av: terror

du skulle ha bett han köra upp lappen.. ja du vet vars! :)

2009-03-21 @ 15:43:15
URL: http://thereseomnell.blogg.se/
Postat av: sandra

fyfan vad irriterande :D haha

2009-03-22 @ 13:13:55
URL: http://sandrajakobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0