sundays are just fine..

jippie, äntligen söndag. idag måste jag plugga som fan, och jag ser ej fram emot det. ska försökt göra bort så många uppgifter jag kan så att veckan blir någorlunda fri.

igår hade jag världens tråkigaste lördag. jag var hemma hela dagen, förutom då jag och allex var ut på en promenad. efter middagen så snörde jag mig i soffan med mamma och pappa och såg på robinson. när det var slut kände jag mig väldigt trött så jag förflyttade mig bara till sängen, slog på grey's och sen somnade jag. det var min lördag det :D haha.

nu har jag precis ätit frukost och jag funderar på att gå på en promenad, fast nu börja det mulna igen ;s jag har bokat spinning/body pump ikväll, men jag vette fan hur jag ska ta mig upp på spinning cyckeln. när jag och allex var och gymma i torsdags så lurade hon på mig en massa helvetes övningar så idag kan jag knappt gå, hela kroppen värker! speciellt benen och rumpan. fast då har det verkligen tagit ;) och det gillar jag.

nä, nu ska jag öppna bäckerna och sen ska jag skicka in uppgifterna till min lärare. jag ska även begära ledigt imorgon ;p ska nämligen till boden och hyra balklänning :) hoppas bara man hittar någon.




jag saknar min honey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0