They will not pushed aside and turned

kvällen igår blev ändå inte så dålig som jag trodde. jag åkte till anna och var social med min flickor tills dom skulle vidare på B4. när dom åkte dit for jag och köpte en glascola och åkte hem, fast mamma hade fest.

var ändå rätt trevligt att jyra på med henns klass vänner ;p speciellt då dom började bli alldeles för fulla. tillslut blev jag less så jag bädda ner mig i sängen och kolla på big brother hela natten. fast jag tror jag mest plågade mig igenom programmen. jag har aldrig haft så ont i magen som igår, det gick inte att ligga still, helt omöjligt. varje gång jag hade somna vakna jag igen av magen. men på nå vis somnade jag för natten, och nu i morse har jag inte ont mer. skönt!

idag är det världens finaste väder, jag vill ha en skoter! gillar inte att gå ut och gå en hel dag bara för att få ta del av solen. skit mamma och pappa som har snott farfars, annars hade jag kunnat ta den. nåja, jag får väl sitta här inne och ruttna.

jag ska nog gå i duschen nu och duscha bort brun utan sol lukten, fyfan så det stinker. sen ska jag till lägenheten och börja packa ner saker som ska hem hit. sen hoppas jag att min far hjälper mig så att vi får alla möbler som vi vill ha osv till mitt rum. hoppas jims farmor ger med sig så vi får ha platt tvn hos mig ;) när jim kommer hem är det nog lite tomt, men desto finare i mitt rum ;p hihi. har ingen aning om det var sista mars eller april som dens skulle stå tom? äh, jag börja då fixa lite smått :) synd bara att inte stor sängen ryms i mitt rum, den är så skön och snygg. fast man kan inte blanda alla möjliga träslag, det ser korkat ut. åh, jag kommer sakna lägenheten. vill bo kvar där ju! känns nästan lite sorgligt ;s haha.

nåja, nu ska jag fara. har mycket att hinna idag. ska hinna färga heidis hår innan vi ska börja fixa oss för kvällen :) jag hatar att vara sen så jag vill börja i god tid. jag hoppas på att det blir en lyckad kväll! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0