vilken dag..

jag vaknade klockan 7, bara för att jag visste att jag hade tusen saker att fixa idag.

så halv 10 var jag på väg till sjukhuset. skulle dit och höra uti jobbet jag sökt till i sommar, och gassa vad? jag fick det :D WIHOO! fan vad skönt att veta att man har ett jobb, plus att jag får jobba där jag vill. blir avdelning 3b på kirurgsidan. bättre kunde det inte bli ;p jag är måttligt lättad just nu.

efter sjukhusbesöket så åkte jag till frisör där johanna färgade mitt hår svart. så nu är det fixat, men sedan började jakten på ett par nätstrumpisar. tror ni det finns ett par i hela kalix? nej. det är sånna här gånger man märker hur uselt det här stället är. jag får nöja mig med ett par andra som jag ska fixa rockiga. sen har jag varit till allex och hämtat skor, men ja glömde filmjävlen! kom jag just på.. jaja, iaf. nu är det bara linne och koft/jacka kvar. sen är nog allt fixat, förhoppningsvis :) vad ska jag hitta på tills vi ska iväg och ha genrep då? hm..

funderar på att ta mig ut i finvädret, men jag känner mig helt slut och trött så jag funderar på att stanna inne och göra bort massa plugg grejer. jag kommer antagligen somna om jag pluggar, men det måste faktiskt göras.

jag ska iaf inte sitta här och häcka nå mer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har ett par svarta nätstrumpbyxor ;D hahaha

2009-03-18 @ 19:55:04
Postat av: carro

jag som skrev det förra;P

2009-03-18 @ 19:55:46
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0