Who's gonne be there after the last angel has flown

då har man gjort bort nationella i ma A. hoppas att jag klarade det, men det tror jag nog jag gjorde. kändes varken bra eller dåligt, så någonting där mitt emellan. satt från 8 till 10, sen har vi haft hål till kl 2! kul liv. jag och josse åkte till anna och väckte henne ur henns drömmar ;) sorry. sen nötte jad dator och sen somnade vi ett tag. det finns nog inget skönare än att sova på dagen, men då är man segare än segast då man vaknar till liv.

sen jag kom hem har jag hunnit plugga lite och så har jag ätit middag, och nu snart ska jag på spinning. fan så skönt det ska bli. igår vräkte jag jim och steffe i oss massor med cola och chips så jag har lite ångest idag. har gymmat tidigare och nu spinning på det, kan ju inte bli bättre :)

nu ska jag fortsätta tjata på anna om att hon ska skicka bilderna sen i helgen, hon kommer döda mig. sen ska jag fara på tc och efter det kommer jim hit och myser mig mig, förhoppningsvis :) ikväll är det den rätte för rosing, och det får inte missas. tror jag håller inne att det visas på tv för annars dyker nog inte jim upp, haha.

imorgon är man ledig och då ska jag och jim börja fixa ut grejerna ur lägenheten, bjö :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0