yeah, right..

jag höll mig en dag från flott. men hur lätt är det då ens mamma har bakat bullar? man kommer hem och det luktar i hela huset, lätt det är att hålla sig. fast jag åt bara en och det är jag stolt över, annars brukar det vara 6 st, haha. tur att dom här bullarna inte var lika goda. hon har bakat med laktosfria grejer, så dom smakade inte som dom brukar.

idag har jag har haft världens tråkigaste skoldag. kl 9 hade jag prov som tog en halvtimma, sedan hade jag en kort mattelektion kl 12 och sen har vi haft idrott kl 2. jag har fått vänta hela dagen, och vänta är det värsta jag vet. jag känner mig helt slut, skitdag. 

och nu har jag och mammsen ätit middag. jag blir så arg då vi äter onyttig mat! speciellt då jag har planerat nyttigheter. hamburgare och pommes äts minst en gång i veckan i våran familj. jag får alltid ont i magen och den blir uppblåst, jag ser helt enkelt gravid ut. nu ska jag ta en magtablett och hoppas på att det går över, sen ska jag och mamma på afro power dance :D tror det är svinkul och svinjobbigt. mycket mamma idag märker jag ;p haha.

skönt att man är ledig imorgon, men klockan 10 ska jag vara på frisör och färga håret, black. och kl 6 på kvällen ska vi träna till hårvisningen som är på torsdag. nu måste jag fixa det sista till utstyrseln, sen är det bara invänta torsdagen ;p tror det kommer bli svinkul, men nervöst!

nu, sminkborttagning och packning av väskan.





Kommentarer
Postat av: Sandra

sötisar :)

2009-03-17 @ 18:56:41
URL: http://sandrajakobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0