You can make it, all by yourself

gud så trött jag är idag, fattar inte varför? jag gör absolut ingenting och ända somna jag då jag lägger mig ner. min hjärna kan faktiskt vara lite överbelastad av siffror osv när jag har räknat matte idag. visst är jag duktig? ;D och nu talar jag om matte A, haha. jag skämms nästan lite, men matte är det värsta jag vet och det svårste jag vet så jag har lagt min energi på allt annat i stället, vilket jag ångrar nu.

jag blir snart tokig. för när jag nött några räknesätt ett tag och ska använda dom på något tal, så funkar det ju inte! jag blir arg och börjar skrika och slänger igen böckerna. jag orkar inte hålla på med något jag tycker är svårt, blir bara arg och grinig. hatar att jag ska vara såhär, måste verkligen skärpa mig om jag ska lyckas få G i den här kursen, det börjar bli ont om tid nu. och jag tycker synd om dom som vistas i min omgivning. jim fattar nog vad jag talar om :D aja skit samma, jag ska klara av det hära, sådeså.

vad har annars hänt idag? haha, ingenting. jag har bara räknat och legat på soffan och degat. sovit lite till och från och blippat mellan dom olika kanalera. jag börjar vara sällskapssjuk nu :) tur att jag och mamma ska se grey's och äta godis ikväll. och tur att jag ska och träna innan, annars hade jag inte stoppat i min godis. men hallå, det är ju lov? ;) mina nya liv kan fara åt skogen faktiskt.

nu ska jag fördriva lite mer tid framför tvn och sen ska jag på step kl 6. jag har längtat hela dagen, jag tycker det är svinkul! :)
 

Kommentarer
Postat av: jennfi

en gång i månaden?! ;o sluta skrämma mig!

2009-03-04 @ 23:47:36
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/
Postat av: jennfi

nej det hoppas jag verkligen inte! ;p

2009-03-05 @ 13:35:16
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0