You never realize how much you love someone until you are alone..





jag hatar att vara utan min jim, men på ett sätt så är det ändå bra. det är såna här gånger jag får känna hur mycket han verkligen betyder för mig. man inser verkligen hur mycket man betyder för varandra då man inte träffas på ett tag. även fast det är det jobbigaste jag vet, så finns det inget som klår den känslan då man träffas igen. man blir som nykär på nytt, och det är den känslan som gör att jag orkar stå ut.

 
Jag älskar dig jim! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmmmm

undrar vad din pojkvän gjorde i Sthlm i somras? :)

yummie !

2009-03-19 @ 18:50:49
Postat av: ...

Hmmmmm

undrar vad jim gjorde i stockholm i somras ? :D

yuuuummiie ! grrr

2009-03-19 @ 18:52:00
Postat av: ... ;)

Hmmmmm

undrar vad jim gjorde i stockholm i somras ? :D

2009-03-19 @ 18:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0