and sometimes we learn somthing new about the past, that change is everything we know

ännu en jobbkväll avklarad, då är det bara imorgon kväll kvar innan jag får vara ledig i TRE dagar. kan knappt vänta, gud så skönt det ska bli. nu när lönen rullat in på kontot behöver man inte känna ängest för att man inte kan göra saker man vill. nu är jag obegränsad ;) haha!

ska åka ut på hälla med bästaste moster på fredag då hon slutat jobba. ska handla på maxi, väldigt behövligt. det ekar i kylen, men frysen är på proppfull med massa gott älgkött som vi fått av farmor och faffi. sen ska jag köpa julpynt och annat tjaffs som vi behöver. så på lördag eller söndag blir det att julpynt och dricka glögg. myyys!

på fredag har vi bestämt oss för att gå ut, var ju ett tag sen. mina försök att ta mig in på blue moon kastar jag åt skogen, så det blir nog pluto. känner för en riktig partykväll, var år och dar sen. har bara jobbat sen vi flyttade känns det som. inge brist på jobb, får jobba varje dag om jag skulle vela. inte alla som har det så, så jag ska inte klaga :)

har kommit hem för ett tag sen, men jag kan absolut inte sova direkt jag kommer hem. måste varva ner och äta lite. jim ligger då redan och snarkar, hör även att han mumlar i sömnen. ska bara se paradise hotel och sen ska jag krypa ner brevid han. ska upp i tid imorgon så att jag hinner på stan innan jag börjar. måste köpa lite grejer, speciellt nytt smink. ska kolla in några julklappar också :)

förresten, fått veta att jag får ledig under jul. så jag blir hemma från tisdag till söndag :D jippie! och kort efter det så kommer nog heidi, fanny och amanda hit över en helg. ROLIGT! saknar alla mina bruttor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0