äntligen!

jag lever, överlevde helgen trots allt. pest och pina! har redan börjat gruva mig för nästa gång då den närmar sig. man blir totalt slutkörd. visade sig att det inte bara var jag som hatade den här helgen, resten av mina arbetskompisar börjar också gruva sig lång tid innan. aja, pengar pengar pengar. så har jag fått tänka hela långa helgen.

vaknade av att min gulleplutt kom med frukost på sängen. kan man vakna på bättre sätt? har drömt hela natten, och sovit som en STOCK. idag ska jag bara njuta av att vara ledig. jag och jim ska åka på ikea och sen storhandla på maxi :) mycket behövligt, spciellt ikea. börjar tröttna på att det är så tomt på vissa ställen. är ledig imorgon också, gud så skönt. jag har nog aldrig uppskattat ledighet så mycket som nu.

har precis slagit igång tvätten, ska sminka mig och klä på mig medans. sen far vi och handlar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0