bakis i onödan

kvällen började väl bra kanske, men gud så onödigt att hälla i sig allt vin när jag ändå var hemma innan tolv. har just kommit på att det bara finns TVÅ uteställen som man helst går ut på här, och då blir det bara fredagar för mig. är ju 20 eller 23 överallt, svinkul.

iaf, igår gick jag till sara och fixa mig och drack lite. sen vidare till stina som skulle ha förfest, men det blev ändrade planer. vi tog taxi någonstans, vet inte ens vart vi var. kul? nja, hade väl kunnat vara bättre. sen då vi bestämde oss för att åka in till stan och gå ut så kommer man inte ens in. så jag traska hemmåt, klunka vatten, åt och gick och la mig. så nu är jag bakis i onödan!

kommer tillbringa dagen i min gossiga morgonrock, liggandes i soffan med massa gotta och bara glo på tv. är ju massa bra idag. tex ensam mamma söker ;) blir så glad av att se på det. och nu är det mindre än en vecka kvar tills mammi och pappi kommer, ska bli så kul :) synd att inte tobban kan följa med, hade velat träffa han också.

ska göra nå frukost nu och sen se idol reprisen, som jag har längtat. det här är första idol programmet jag ser sen fredagsfinalerna började. haha, så är det då man jobbar.






haha vilken ful bild egentligen, man ser verkligen att jag hade räls på den här bilden. trodde jag döljde den bra, men man ser ju hur den vill ploppa ut! hahaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0