då var det roliga över!

helgen har varit superduperbra! härjat med mammi och papi, även jim, sara, mathias och stina. god mat, vin, shopping, mysiga restauranger och uteställen. och så det bästa sällskapet, helgen har varit väldigt lyckad!

när jag och jim var och lämna av mamma och pappa på kallax så fick jag världens hemlängtan. har aldrig fått sådär ont i magen och ångest sen vi flytta hit. insåg väl hur länge det är tills jag får vara med mamma och pappa igen :( tiden går så fort också. hade velat göra hur mycket som helst, men tiden bara rann iväg ju. kommer nog alltid att vara lika mammig och pappig.

känns iaf skönt att jag har fått visa mitt "hem", nu slipper dom vara oroliga för nu vet dom hur jag bor :) även om alstigen alltid kommer att vara mitt HEM så måste jag väl kalla det här för hem det med. och inte är det nog med hemlängtanångest, ångesten för jobb har också börjat smyga sig på, är inte alls taggad för att jobba måste jag säga. blä! hade lätt kunnat ha mamma och pappa här några dagar till. jag vet att mördarhelgen är på g, därför blir jag så sjukt omotiverad och less. nåja..

ikväll har sara och mathias varit här och kollat på film, men givetvis sov jag igenom hela filmen. undra om det är för att jag tycker att ALLA filmer är dåliga? eller för att jag är trött? börjar ha svårt att veta. gick och la mig för att mysa med jim, men hans program är inte så intressanta så jag gick hit istället. ska väl försöka sova nu så att jag inte sover bort hela dagen imorgon.

mamma har varit i farten med kameran hela helgen så jag längtar tills hon skickar bilder åt mig, har inte varit så flitig med min kamera. men någon bild blev det allt :)

jag har världens bästa mamma och pappa, sådeså! ♥








Kommentarer
Postat av: carro

åh, nu längtar jag tills jag får träffa mamma! ;D

2009-11-16 @ 19:37:43
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0