I've been roaming around always lookin down at all I see

skulle jobba kväll idag egentligen, men blev väckt av chefen halv åtta och fick förfrågan om att jobba dag. klart jag gjorde det ist, är så sjukt trött på att bara jobba kvällar. har aldrig en fri eftermiddag/kväll. mycket skönare att jobba dag :) tur att jag gör det imorgon med. sen är det bara onsdag kväll kvar, sen har jag en tre dagars ledighet och då kommer mammi och pappi.

saknar dom som fasen! önskar att tobbe också kom med, verkligen, men men. han behöver få komma bort. vill så gärna ta över smärtan han har, hade det gått hade jag gjort det med en gång. älskade lillebror!

hade tänkt laga fiskpinnat med skarpsås idag, måste bara få tag på något bra recept till skarpsåsen så att jag kan gå och handla. börjar ha ont om pengar nu, fick ju bara en halv lön den här månaden. men det är ju inte så länge till den 25e, klara nog den här månaden.

kollade mailen och då hade mamma skickat dom här bilderna:









fick lite hemlängtan faktiskt. jag måste få ledigt till jul, annars gråter jag ihjäl mig.

nä, nu ska jag nog fara på stan och handla lite. skulle egentligen och träna med sara, men det får bli imorgon istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har hänt med tobbe?

2009-11-10 @ 09:42:32
Postat av: Allex

jag tror det är färdig skrivet :P

2009-11-10 @ 14:22:05
URL: http://alexandrafors.blogg.se/
Postat av: carro

men shit vad mycket snö det är hemma!

2009-11-10 @ 16:33:28
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0