ledig!

snacka om lättnad då jag slog upp ögonen. först fick jag ångest över att jag skulle och jobba, men sen kom jag på att jag faktiskt är ledig. gud så skönt! :)

idag ska jag göra massor, men bara saker som jag tycker om. jag vet att jag behöver det, så min dag blir en ta hand om mig själv dag, haha.

så här kommer den förmodligen att se ut.

- äta en god frukost
- slå igång en tvättmaskin/hänga tvätten
- bada badkar
- stan
- kanske hitta på något med sara?
- laga kycklingtacos
- tvkväll
- mysa med min älskling (vi träffas så lite då vi jobbar olika)


nu ska jag göra mina älskade laxmackor och sen måste jag in i tvättstugan. känns som att mår mycket bättre idag än vad jag gjorde i början av veckan. hoppas det håller i sig bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0