no more time for crying feeling sorry for myself

min sista lediga dag innan jobbet drar igång igen skulle bli en superbra dag, det blev den dock inte. tråkigt, hemskt och allt det där. jag vet precis hur det känns och därför gör det så jävla ont i mig också, speciellt då det handlar om någon som står en så himla nära. kan inte sluta tänka och önska att det var jag som fick ta den där smärtan istället.

du klarar mer än vad du tror, och du har människor runt omkring dig som bryr sig, var stark. för det vet jag att du kan! jag älskar dig.

nu ska jag gå ut och gå, rensa tankarna lite och förhoppningsvis bränna bort lite fett.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad du är gullig Sandra!

2009-11-03 @ 14:22:02
Postat av: Frida

hahaha :O ja winnerbäck, GES och jag är så rädd för att somna. Ja det är skitmysigt med bebbslor, jag ska ha i mars är det planerat, så jag är halvvägs nu:O När ska du och Jim skaffa en då?=)

2009-11-03 @ 20:40:47
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0