no time to think, my turn to go

gårkvällen blev som jag trodde, väldigt lyckad! :) vi var hos oss och förfestade med massor av folk. sen gick vi till pluto, och där började minnet svika mig. saras jobbarkompis hanna tyckte att det var en bra ide att svepa i sig 4 shots sådär lagom innan man skulle gå hem, haha. men kul hade vi :D och det är ju huvudsaken.

gick iaf hem med min jobbarkompis maria, och vad jag har sagt eller gjort är rätt så oklart. när jag slog upp ögonen i morse så fattade jag knappt vart jag var eller vem jag var. konstigt att jag inte varit så farligt bakis, för jag tappar aldrig minnet. bara då jag dricker sprit, och det är ingen bra ide.

idag har jag jim och sebbe varit och käka på pizzahut, sen har vi shoppat oss lite julpynt :) så imorgon blir det att fixa lite julstämning.

jag är så sjukt trött så nu ska jag lägga mig på soffan och kolla på greys, kommer ändå somna, men hur mysigt är det inte att somna till världens bästaste serie?




hittade en vimmelbild från pluto, inte så smickrande, men skit samma! skitgoa tjejer :)


Kommentarer
Postat av: jennipher

Satt och kollade igenom alla cypernbilder för nån dag sen, & så började jag sakna dig jättemycket :( tur du kommer hem snart! :)

2009-12-01 @ 13:54:22
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/
Postat av: jennipher

Ja och dit är det inte länge :) Synd att du missar i helgen bara! Att vi ska härja ;)

2009-12-01 @ 23:08:54
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0