smal bitterfitta eller mullig och glad?

var som sagt på ett core pass igår med sara. alltså, det är hemskt! man får inte vara såhär svag och småfet som jag har blivit, och är. förut kunde jag lätt klara av alla övningar som vi körde igenom, lätt! nu ville jag bara dö. och sen då man ser hur smala och tränade alla andra är så får man ett väldigt sug efter att själv sätta igång och få den där kroppen man alltid drömt om. men hur fan ska man klara det?!

varje gång jag börjat småbanta eller försöka mig på någon idiet så har det ändå slutat i kaos. jag blir sur och grinig, gråter för minsta lilla. ser ingen glädje med livet om man inte får äta det man känner för. och för att jag ska bli smal så krävs det att jag börjar bantar. så ska jag bli smal kommer jag vara en smalare sandra som är sur och jävlig. sen funderar jag på om jag är nöjd med den kroppen jag har, och nej det är jag inte.

men det kanske ändå är bättre att få vara glad och känna glädje, och se ut som man gör? och kanske lära sig tycka om sin kropp, fast det är svårt. man kan ju träna och bli stark fast man inte "bantar". tränar man regelbundet ska man ju inte bli fetare även om det slinker ner någon sötsak då och då? ska iaf köpa gymkort på njoy som ligger mitt i stan hära. lite dyrt kanske, men det är det nog värt. för såhär svag kan jag inte vara mera, speciellt inte då jag vet att jag kan vara stark. nä, nu ska hänglåren och hängmagen bli fastare.

ni kanske förstår hur mycket jag älskar mat och godis?! kan inte leva utan det. det är faktiskt en glädje i livet som jag inte kan vara utan. nog om det här..

ska äta lite frukost nu och sen ska jag och vaccinera mig mot svininfluensan. alla på jobbet får göra det idag, så jag passar på. börjar bli lite nervös, hatar sprutor, men älskar att ge dom :) haha. hoppas jag klarar mig från att bli dålig.

för imorgon är det storstädning innan mammi och pappi kommer, som jag längtar! och efter att den här jobbkvällen är gjord så är jag ledig i fyra hela dagar. ska njuta som aldrig förr.




på den här bilden var jag mycket smalare än vad jag är nu, skulle kunna lägga in en före och efterbild, men det tänker jag inte göra. hde gått ner 4 kilo här eftersom att jag hade opererat bort halsmandlarna. kanske ska gör det igen? ;p


Kommentarer
Postat av: Allex

jag väntar på svin influensan jag, man lär ju bli väldigt sjuk så med andra ord väldigt smal ;D haha

2009-11-11 @ 11:59:52
URL: http://alexandrafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0