sometimes, change is everything..

mördarhelgen är över, och nu har jag en ny vecka med jobb framför mig. jobbar kväll mån, tis, ons och tors. sen är jag ledig fre lör sön! får dessutom lön på onsdag så i helgen kanske man hitta på en massa kul :)

skulle vela börja handla julklappar redan nu så att man inte är ute i sista sekund som varje år. skönt att ha det bortgjort och slippa stressa. sen måste vi köpa lite julpynt hit, iaf någon enstaka julstjärna ;) och sen adventsljusstake såklart. är ju faktiskt 1 advent på söndag, fattar inte vart tiden försvinner?

har sovit som en stock inatt. inte så konstigt med tanke på att jag har jobbat över 30 timmar i helgen. känner mig rätt slut, tur att jim ska skjutsa mig på jobbet idag. tänkte se på paradise hotel nu, sen äta lunch och fixa och dona innan jag börjar.




jag älskar dig, du är mitt allt!


Kommentarer
Postat av: jennipher

hoppas tomten är snäll med mig i år så jag får dom ;)

2009-11-24 @ 22:51:01
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0