underbara helg!

jobbar ikväll från 15:30 - 21:45, helt ok. imorgon jobbar jag 07:15 - 22:00 och samma söndag! förstår ni varför  jag har ångest över denna helg? kan ju lika gärna ta med madrass och hela kittet så att jag kan övernatta på jobbet, känns mest onödigt att åka hem.

jims friends kommer hit ikväll dessutom, dom ska festa och ut på krogen. ännu en anledning att vela dö! för att jag ska överleva så har jag köpt mig en fet godispåse. så att jag kan äta med FETARE!

förövrigt så håller mig magsäck på att spricka tror jag. jag riktigt känner hur den växer för varje sekund som går. har nyss tryckt i migg 4 stora paltar. känner mig inte mätt direkt, mer tung och klumpig..





ha en trelivg helg, för det ska då jag ha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0