We're adults, when did that happen? and how do we make it stop?

jag vet inte vad det är med mig just nu. jag är så sjukt deppig och ångestfylld. får panik över att ha den här känslan i kroppen. känns som att jag har panikångest. men varför?!

jag har världens bästa familj, pojkvän, lägenhet, jag har jobb och tjänar pengar, och jag har världens bästa vänner. jag har ju det man behöver för att må bra, men ändå kan jag inte sätta fingret på vad det är som gör så ont.

vaknar flera gånger per natt av alla konstiga drömmar jag drömmer, och varje gång jag vaknar så får jag panik och då kan jag absolut inte somna om. jag vill bara vara lika glad och må lika bra som jag gjort senaste tiden då vi bott hära. för just nu är det ingenting som känns bra, jag vill bara gräva ner mig tills jag börjar må bra igen.

men idag ska jag verkligen försöka, även om det går tungt. nu ska jag skära upp den gravade laxen som min älskade pappi gravat åt mig då dom var här. sen efter det ska jag bara vara här hemma och vänta på att få åka till jobbet. hatar att jobba kvällar, det tar emot så mycket varje gång. som tur är kanske jim kan hämta mig. kändes så skönt igår då jag visste att jag slipper cyckla hem.

på tal om jim. fick världens gulligaste sms av han imorse, nästan så att jag började gråta av lycka. även fast jag mår som jag gör. tänk om jag inte hade haft han? hur skulle det ha gått för mig då? näe, det ska alltid vara han och jag. ♥


Kommentarer
Postat av: carro

världens lyckligaste tjej tror jag inte är ångestfylld så länge! ;)

2009-11-17 @ 10:36:02
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: carro

det är vaccinet! ;P

2009-11-17 @ 21:45:51
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: Allex

garanterat det där vaccinet med några mkt mystiska biverkningar ;P

2009-11-19 @ 10:49:30
URL: http://alexandrafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0