alkohol

är på så sjukt dåkigt humör, är både ledsen och förannad. hade tänkt mig en hemmakväll med familjen, äta gott, mysa och se idol. men jag vill inte förpesta deras tillvaro så jag tänker få i mig alkohol och bli på bra humör tillsammans med mina vänner istället.

nu låter jag som någon annan alkis, men jag orkar verkligen inte tänka nå mer.

annars har jag haft världens mysigaste eftermiddag med mammi. vi har varit på stan och fikat och shoppat lite, snäll som hon är fick jag mig en tröja och ett armband. och nu ska vi snart laga tacos. om jag ska vara helt ärlig har jag inte lust att fixa mig och gå ut genom dörren, men det bli värre om jag sitter inne, det vet jag.

jag hade en mycket bra dag, tills jag kom hem.. 

Kommentarer
Postat av: Allex

vi ska nog få dig på bättre humör ;)

2009-10-02 @ 19:17:15
URL: http://alexandrafors.blogg.se/
Postat av: Mamma

Puss på dig,gumms!

2009-10-02 @ 23:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0