fredag, äntligen!

gissa om jag har längtat efter helgen?! jobbar iof på söndag, men det gör inget. är ett så pass skönt och kort pass :)

har varit vaken ett tag nu. ska vika in tvätt, äta, sminka mig och sen fara på stan. fick ett mycket glädjande lönebesked idag, så jag ska unna mig något nytt plagg faktiskt ;) jag och jim åker till sthlm i eftermiddag, ska på galej hos evin och emil. blir nog skitkul! :)

känns hemskt att inte kunna vara med och fira carros 20 årsdag! det är såna här gånger jag börjar sakna vännerna mina. tur att jag också ska festa idag, annars hade jag varit lite smådeppig. tycker att ni kan komma och hälsa på snart?! :)

nä, nu har jag inte tid att nörda nå mer. är lite smått stressad faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0