lagomt less!




jag håller på att sprängas tror jag. har så sjukt mycket saker som ska vara fixat och klart till torsdag kväll då vi ska börja lasta in i släpet. känner mig ensam och övergiven dessutom, hade velat hålla på och joxa och packa tillsammans med min pojkvän, men han har andra äventyr.

det här resulterar i att mitt humör är en ren katastrof. jag är sur konstant, och börjar grina av minsta lilla. är endast jag som adressändrat dessutom, verkar som att det bara är jag som ska flytta?

nu ska jag iaf duscha och piffa till mig, som jag har STOR lust till. har jävligt ont i urinblåsan, har fått UVI för 509455454 gången. snart gör det inte ens ont mer, utan det blir mer och mer som en livsstil. wiho, älskade tisdag.

Kommentarer
Postat av: Allex

skulle inte jim komma hem idag?

2009-10-06 @ 11:37:30
URL: http://alexandrafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0