levnadstecken!

jag lever, har inte haft tid att sitta på datorn. dels för att vi snåla på någons sega internet tills vi får vårat, och dels för att vi har så sjukt mycket att göra. är stressad konstant!

men iaf, jag har börjat jobba och det känns jätte bra. har bara lite svårt för att hitta, och sen är det massa nya saker. det är inte alls som hemtjänsten i kalix. mycket svårare, men jag lär mig nog :) och snart har vi kommit i ordning i lägenheten. man hinner inte så mycket då man jobbar. har massvis kvar att köpa, men först måste vi få lön och införskaffa en bil! är inte så kul att gå till ikea då det ligger utanför.

annars så känns allting jättebra, tror att både jag och jim kommer trivas :) i helgen ska vi ha inflyttningsfest, men människor som jag knappt känner, jim har aldrig sett dom, haha! men det blir nog jättekul ändå, tur att man har moster här annars hade vi varit väldigt ensam.

nu ska jag gå och fortsätta fixa och dona innan jag ska cykla iväg på jobbet. och på tal om cykel! jag cycklar till och från jobbet, och det är inte en kort bit! sen om det inte finns någon bil ledig så måste jag cyckla runt till alla gamlingar hela dagarna och kvällarna. det är iskallt och jag förstår inte hur jag ska klara mig utan bil?! men det är ett senare projekt. än så länge kan man cyckla, får ju massor med motion ;) jag får tänka så.

ska lägga ut bilder på lägenheten då den är helt färdig :)

Kommentarer
Postat av: sassa

vad roligt för er:)

2009-10-14 @ 22:38:18
Postat av: jennipher

Såklart han gör! ;D

2009-10-14 @ 23:52:45
URL: http://nilssonjennipher.blogg.se/
Postat av: Anna

vad roligt för er, jag ska försöka åka ner till lisa innan jul så jag kommer och hälsa på dig då! :)

2009-10-15 @ 16:24:31
URL: http://aannaselberg.blogg.se/
Postat av: carro

äntligen skriver du ;)

2009-10-16 @ 04:02:11
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0