life’s a game and but its not fair

utan internet i minst 15 dgar till, wihooo! jim ringde till tele2 i morse, då har dumhuvudet som han gjorde beställningen av inte skrivit in det, så nu var vi tvungen att göra en ny beställning. fick iof en till månad gratis, men jag hade hellre betalat för att få det nu. att snåla på någons internet går inte snabbt kan jag lova, och det bryter hela tiden. nåja, det här funkar ju, men det är inte kul.

nu ska jag koka broccoli och steka ägg, sen cyckla iväg till jobbet. sista kvällen ikväll, sen får jag helg. är ledig tors fre och lör :) skönt! måste komma ihåg att fråga chefen om julen. vet ju inte om man får ta ledigt under provanställningstiden? alla flyg hem är ju snart slut, om dom inte redan är det? dom borde ju förstå att jag vill fira jul hemma med familjen. tänk att sitta här i lägenheten under julen? skulle seriöst gråta mig igenom den. usch, nä jag ska hem.

juste, har faktiskt anmält mig till att börja läsa ma B, så i december börjar jag. känns skönt att få börja så att jag kan söka

nä, nu måste jag fixa med maten.



 

jag och stina i fredags :)


Kommentarer
Postat av: carro

tacktack! :) haha jaa. jo det känns bra, men så jävla stressigt då vi ska åka på måndag! hade gääärna förberett mig i en månad iaf, haha ;P

2009-10-21 @ 22:08:13
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: carro

tacktack! :) haha jaa. jo det känns bra, men så jävla stressigt då vi ska åka på måndag! hade gääärna förberett mig i en månad iaf, haha ;P

2009-10-21 @ 22:12:06
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0