"lite" vin och idoltittande

jo tjena, idag har jag världens jävla huvudvärk och är totalt stendöd. känner mig full ännu! shotar är då inte min grej, det är då ett som är säkert. varför i hela helvete var jag tvungen att ta dom?! och idag är man tvingad att gå ut på hotellet. jag vill helst ligga hemma under täcket, kommer inte få i mig en droppe.

ska sumera kvällen med några få ord:

- idol
- vin
- svammel
- spykalas
- shotar
- lämna en vän
- hinkar vid sängen

en helt vanlig kväll med "lite" vin och idoltittande..

Kommentarer
Postat av: carro

haha, vi är så jävla kassa, men vi har ta mig tusan väldigt kul :D lite jag har skrattat idag åt "home sweet home hjerpe" hahahaha!

2009-10-03 @ 17:41:46
URL: http://caarroekholm.blogg.se/
Postat av: cajjo

HAHAHAH!

2009-10-03 @ 18:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0