really loves my company




då var ännu en jobbkväll avklarad, så som många andra jag hunnit med att jobba. är lite less på att bara jobba kväll, hellre jobbar jag dag så att jag har kvällarna och eftermiddagarna fria. men men, det här får duga tills jag jobbat ett tag och kan börja ställa krav :)

halloween i helgen, och vad gör man? jo, jobbar! känns sådär lagom lockande faktiskt. och inte dom roligaste passen heller. fredag 15-22, lördag delad tur 7-14 sen 16-22, samma på söndag. på dom delade turerna så åker jag itll jobbet 7 på morgonen och är inte hemma igen förrän halv elva typ. vilka pass, I LIKE! not.. ger väl bra med pengar får jag ju hoppas. hade faktiskt vela vara ledig i helgen så att man hade kunnat dricka och gå ut.

hade vela vara hemma med mina bruttor och dra en värstingfest! saknar er, jättemycket. saknar min älskade familj också, ska bli så kul då mamma och pappa kommer hit i november. har sökt ledigt under jul och nyår, men är tveksam om jag kommer få det beviljat. jag vägrar att sitta själv på julen och gråta. är dessutom ledig på julafton, juldan och annandan. vad ska man göra här om man inte kan åka hem? usch, vill inte ens tänka tanken. hoppas att det fixar sig.

tänkte gå och mojsa ner mig i sängen nu, se på tv tills jag somnar. gud så skönt! men jag måste ändå upp före fan imorgon och fixa med facket, a-kassan och sen måste jag till skattekontoret och hämta ut personbevis på att jag är skriven i västerås så att jag kan börja på komvux. adressändringen verkar ju vara efterbliven!

nåja, nattinatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0